Minä odotin tältä kesältä paljon. Villeimmissä haaveissani muutimme jo yhteen Hänen kanssaan. Nyt näyttää siltä, että jopa yhteinen aika on välillä vähissä ja yhteistä lomaa emme ehkä saa kuin muutaman päivän.

 Olemme seurustelleet vuoden ja yhä vieläkin minä epäilen. Onko tämä nyt sitä rakkautta? Rakastaako hän minua? Tapamme rakastaa ovat niin erilaiset. Hän osoittaa sen konkreettisilla tavoilla; kattaa aamiaispöydän valmiiksi,ostaa lempijugurttiani kaupasta (vaikka se on kallista ja hän on pihi :-D), herää vuokseni vaikka viideltä aamuyöllä, tuo villasukat kylmiin jalkoihini...Minä pussailen, halailen, koskettelen ja sanon rakastavani ja pelkään koko ajan "hukuttavani" toisen rakkauteeni. Mutta kaiken kaikkiaan miellä on hyvä yhdessä ja edelleen minulla on suunnattoman turvallinen olo hänen kanssaan. Ja ikävä jo näin yhden päivän eron jälkeen.

 

Runo, jonka kirjoitin talvella.

Jos minä hyppäisin,
et olisi ottamassa kiinni.
 
Minä hyppäisin korkealta,
ja antaisin tuulen hyväillä minua,
niin kuin sinä joskus hyväilit.
 
Antaisin linnun kantaa minua
kuten toivoin sinun kantavan.
 
Jälleen olen yksin
omilla jaloillani seison.
Näin on hyvä
juurtua tähän
ja levätä.
 
Minä lopetin taistelun
ja kukaan ei voittanut.